Navelini treninzi za čarteraše

U Navelinom novom suvremenom poslovnom prostoru u Puli čitavu drugu polovicu studenog održavali su se treninzi za djelatnike velikih čarter kompanija koji brinu o održavanju brodova i ovlaštenih servisera Yanmarovih motora. Ukupno je kroz tri tjedna, dvodnevne ili trodnevne treninge prošlo više od 50 ljudi zaposlenih u Navigare Yachtingu, Sunsailu, The Mooringsu, Pitteru, Dream Yacht Charteru, Angelini i Euromarineu te tridesetak mehaničara iz ovlaštenih servisa. Program Charter mechanic training posebno je osmišljen kako bi se još više unaprijedilo održavanje motora u velikim čarter flotama koje se zbog specifičnog načina poslovanja mora odraditi u vrlo kratkom roku. Yanmarovi motori nalaze se u 50% jedrilica i katamarana koji se kod nas nalaze u čarteru i koriste se i do dvadeset puta više nego što je to slučaj kod vlasničkih brodova  te je zbog toga njihovo kvalitetno održavanje i trenutno rješavanje eventualnih kvarova uvjet za uspješno odrađivanje sezone. Kroz trening polaznici su se još bolje upoznali sa motorima koji su najčešće sadržani u flotama pri čemu je poseban naglasak stavljen na što kvalitetnije komuniciranje sa servisnom mrežom. Analizirani su brojni primjeri iz prakse kako bi se osiguralo da djelatnici u čarteru što kvalitetnije prepoznaju problem ukoliko nastane i budu u stanju u komunikaciji sa servisnom mrežom pružiti čim više kvalitetnih podataka o tomu kakvu pomoć trebaju. Posebno su analizirani konkretni primjeri loše prakse upotrebe neoriginalnih i rezervnih djelova slabe kvalitete kod kojih male uštede mogu dovesti do velikih i skupih šteta. Program obuke djelatnika iz čarter tvrtki imao je teoretski i praktičan dio, a vodili su ga voditelj tehničke podrške i tehničar iz Navele.

Svaka od četiri grupe u kojima su radili odradila je i posebnu videokonferenciju  sa Yanmarovim centrom za podršku i jamstveni sustav. Posebno su obučeni kako registrirati vlastiti brod i motor u sustavu pomoću broja trupa i/ili imena plovila te kako pronaći vlastiti brod i postaviti tehničko pitanje ukoliko im se pojavi takva potreba.  Sve to bi trebalo rezultirati još efikasnijim funkcioniranjem servisne mreže, boljom međusobnom komunikacijom i još većom sigurnošću korisnika. Navelini djelatnici u sklopu još boljeg funkcioniranja čarter flota kontinuirano obilaze njihove baze, analiziraju rad i u slučaju potrebe pružaju podršku.

Dva tehnička treninga za ovlaštene servisere bila su usmjerena na upoznavanje s novom linijom motora za one koji nisu prošli te treninge ovog proljeća, na dijagnostički rad s osciloskopom te još boljem korištenju Yanmarovog portala za tehničku podršku.                                        

Slike