None
None
None
None
None
None

Salona 380

Tvrtka  AD brodovi

Sjedište Solin

Web site: www.salonayachts.com

Prvi model nove serije performance cruisera solinskog brodogradilišta bit će uspješan na regatama i udoban za krstarenja

Osnovne tehničke karakteristike

Dužina preko svega 11,60 m
Dužina vodene linije 10,00 m
Širina 3,72 m
Gaz 2,15 m
Istisnina/balast 6930/2270 kg

U Salonu 380 ugrađuje se Yanmar 3YM30 sa sail drivom

Zanimljiv projekt potpisuje talijanski dizajner Maurizio Cossutti. Cossutti je itekako poznat po projektima koji se diče rezultatima u ORC natjecanjima, jedrilice su mu oku ugodne i modernog dizajna. Ona je potpuno novi model koji nasljeđuje vrlo uspješnu Salonu 38. Sportske i elegantne linije trupa dolaze do izražaja u ORC i IRC premjerima. Građena je metodom vakumske infuzije i uz uporabu inoxne rešetke koja nosi kobilicu i na koju se prenose opterećenja s jarbola. Upotrebljavan je vinilester s kompozitnim ojačanjima. Mnogo pažnje posvećeno je projektiranju kokpita u kojem ima sasvim dovoljno mjesta i za brojniju posadu nego što je ovoj jedrilici potrebna i čija se krmena stranica, kako je to već uobičajeno, otvara i pretvara u platformu. Kormilaru su na raspolaganju dva kormilarska kola koja okreću duboki i precizan list kormila a za kontrolu jedara namjenjena su tri para vinčeva. Dodamo li tomu 8/10 jarbol sa klizačem škote glavnog jedra ugrađenog u podnicu kokpita i (opcijske) tondine koji ga učvršćuju te posebno dizajniranu kolombu jasno je da je riječ o jedrilici koja računa na dobar rezultat u natjecanjima. Postoje tri verzije unutrašnjosti. Dvije su sa dvije kabine a razlika je u veličini i položaju kupaonice a treća je sa tri kabine. U dvokabinskim verzijama krmena kabina zauzima skoro dvije trećine širine broda i izrazito je udobna.  Salon je prostran s kuhinjom na L i navigacijskim stolom a na dvije klupe mogu po potrebi spavati dvije osobe. Ukoliko se odabere unutrašnjost s dvije kabine toaletni prostor može imati odvojen tuš. Kabine su dovoljno prostrane za ovoliku veličinu jedrilice a u prednju se ulazi kroz dvostruka vrata koja kad se istodobno otvore daju dodatan osjećaj prostornosti.

 

Druge ugradnje

 

Polu-podmornica

Polu-podmornica je idealna prilika za zajedničke avanturističke izlete osoba svih dobnih skupina, ona je jednostavno idealna poslovna prilika.

Salona 60

Jedrilica beskompromisnog sportskog dizajna potpisanog od strane America's Cup dizajnera, Jasona Kera.

Antagonist

Antagonist, 37 stopa dugačak vikend kruzer, nudi potpuno novu razinu stila i moći neviđenu prije u klasi.

Terra Nauta

Pouzdanost, udobnost i ljepota - to su tri ključne riječi koje prate ovaj brod od prvog nacrta do krajnjeg korisnika.

More 55

Potreba za monoflotama većih jedrilica pružila je našim ljudima koji znaju sagraditi brod šansu da se umjesto kupnje nekog od ...

PAX 55

Pax 55 je drugi, znatno veći model polupodmornice iznimno uspješnog i inovativnog proizvođača koji omogućava razvoj već potvrđenih poslovnih modela ...

GREENLINE 36

Greenline 36, luksuzna i ekonomična motorna brodica posljednje generacije u koju se ugrađuje i Yanmarov motor 8LV/370.

WORKCAT 40

Po dva Yanmarova motora ugrađena su u tri katamaranske radne brodice WORKCAT 40, namijenjene najrazličitijim marikulturnim radovima za naručitelja Cromarisa.

WBC40

Pouzdana, ekonomična, multifunkcionalna i trajna brodica izrađena od čelika, pogonjena Yanmarovim motorima namijenjena je intenzivnoj uporabi u najrazličitijim stanjima mora.