Yanmar motor 4JH4-HTE
Unutrašnjost More 55
Kokpit More 55
More 55 sa genakerom
More 55 pod jedrima

More 55

Tvrtka: MORE BRODOVI d.o.o.
Sjedište: Dicmo
Website: www.more-boats.hr

Prvi model novog hrvatskog proizvođača namijenjen monoflotnom čarteru.

Osnovne tehničke karakteristike

Duljina preko svega 16,70 m
Duljina vodene linije 14,90 m
Širina 5,00 m
Gaz 2,70/2,40 m
Istisnina/balast 15.300/5.900 kg
Preuzmi pdf

More 55 pogonjeno je Yanmarom 4JH80 sa sail drivom SD 60 ili Yanmarom 4JH4-HTE 110 KS sa KMH4A osovinskim vodom. 

Najnoviji hrvatski projekt tvrtke More brodovi zaslužuje pažnju jer je riječ o pravom poduzetničkom i inženjerskom pothvatu, posebno u našim okolnostima. Navela i Yanmar od samog su početka sudjelovali u njemu. Kupci Mora 55 mogu izbrati da li žele standardno opremljen brod Yanmarom 4JH80 sa sail drivom SD 60 ili hoće doplatiti za Yanmar 4J4-HTE 110 KS sa KMH4A osovinskim vodom. Kako su nam kazali u More brodovima za Yanmar su se odlučili jer se pokazao iznimno kvalitetnim i štedljivim motorom, osobito kad je riječ o održavanju u čarteru. Buđet njegovog održavanja je vrlo prihvatljiv a kad se šeće s destinacije na destinaciju dovoljno je sa sobom imati kit najnužnijih dije

More 55 je spoj vrhunskog iskustva, od Mauricia Cossuttia jednog od najboljih projektanata kad se radi o ORC klasnim regatjerima, preko projekt managera Milana Mandića te hrvatskih inžinjera, prvenstveno Lea Čurlina, koji već imaju veliko iskustvo i primjenili su ga na ovaj projekt. Maurizio Cossutti dobio je zadatak pomiriti koncept regatnog krstaša sa udobnošću potrebnoj za čarter brod i u tomu je već na prvi pogled uspio. Osim toga, postigao je i ono nešto za što Talijani imaju osobitog dara a to je da brod krasno izgleda. Linije su mu moderne, okomite, niske kabine koja se elegantno i lagano uzdiže put kokpita i niže, široke i otvorene krme. Zadatak na koji je More 55 trebalo posebno odgovoriti je prostranost koja je potrebna i na regatama u kokpitu i na palubi općenito a isto tako i udoban smještaj za deset, sa skiperim i jedanaest članova posade bez obzira da li regatavaju ili opušteno plove dok su u čarteru. To je značilo da i u potpalublju treba biti do pet kabina, čim udobnijih, minimalno tri kupaonice i da salon bude dovoljno veliki da čitava posada može u njemu udobno boraviti, da se može kuhati i jesti. Pored toga brod mora imati veliki gavon za jedrilje ili dodatnu skipersku kabinu. More 55 u svemu je tomu uspjelo.  Da bi ovakva jedrilica i nakon desetak godina eksploatacije i barem dvijesto do dvijesto pedeset tjedana uporabe ostala živa i zdrava valja je i solidno sagraditi i upotrijebiti kvalitetne materijale. More 55 građeno je metodom vakumske infuzije vinilestera što je danas standard u gradnji modernih jahti.

 

Druge ugradnje

 

Polu-podmornica

Polu-podmornica je idealna prilika za zajedničke avanturističke izlete osoba svih dobnih skupina, ona je jednostavno idealna poslovna prilika.

Salona 60

Jedrilica beskompromisnog sportskog dizajna potpisanog od strane America's Cup dizajnera, Jasona Kera.

Antagonist

Antagonist, 37 stopa dugačak vikend kruzer, nudi potpuno novu razinu stila i moći neviđenu prije u klasi.

Terra Nauta

Pouzdanost, udobnost i ljepota - to su tri ključne riječi koje prate ovaj brod od prvog nacrta do krajnjeg korisnika.

PAX 55

Pax 55 je drugi, znatno veći model polupodmornice iznimno uspješnog i inovativnog proizvođača koji omogućava razvoj već potvrđenih poslovnih modela ...

GREENLINE 36

Greenline 36, luksuzna i ekonomična motorna brodica posljednje generacije u koju se ugrađuje i Yanmarov motor 8LV/370.

WORKCAT 40

Po dva Yanmarova motora ugrađena su u tri katamaranske radne brodice WORKCAT 40, namijenjene najrazličitijim marikulturnim radovima za naručitelja Cromarisa.

WBC40

Pouzdana, ekonomična, multifunkcionalna i trajna brodica izrađena od čelika, pogonjena Yanmarovim motorima namijenjena je intenzivnoj uporabi u najrazličitijim stanjima mora.

Salona 380

Prvi model nove serije performance cruisera solinskog brodogradilišta bit će uspješan na regatama i udoban za krstarenja